
Filozof
Elindeki şekerlere içlenen bir çocuktu filozof,
Ne güzeldi o tadına baktığı şekerler...
Kimisi avucundan kayıp gitmişti oysaki,
Konjonktüre yenik düşmüştü...
Kimisini de haylaz arkadaşları almıştı elinden,
Hak etmeden yiyip bitirmişlerdi hemen.
Ah şekerci ah...
Sen yok musun sen...
Şeker mi tatlıydı kendinden,
Yoksa sen mi şeker katmıştın bunların içine ?
Ya değilse bu çocuğun şeker ile işi ne ?
Ali Aksoy - 02.02.2022






Yorumlar
Yorum yazabilmek için Telegram ile giriş yapmalısınız.
Bilgi: Butona tıkladığınızda My Energy Pool sitesine yönlendirileceksiniz. Telegram hesabınızla giriş yaptıktan sonra otomatik olarak bu sayfaya geri döneceksiniz. İlk girişte hoş geldin enerjisi tanımlanır.
Yorumlar yükleniyor…